تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سناریوهای احتمالی دولت ترامپ در قبال برجام در پرتو «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها»

اندک زمانی پس از تأیید پایبندی ایران به تعهدات برجام در ٢٦ تیرماه/ ١٧ ژوئیه که معمولاً هر ٩٠

برای دسترسی به فایل این مطلب اینجا را کلیک کنید.

اندک زمانی پس از تأیید پایبندی ایران به تعهدات برجام در ٢٦ تیرماه/ ١٧ ژوئیه که معمولاً هر ٩٠ روز یک‌بار صورت می‌پذیرد، طرح تحریم‌های روسیه، ایران و کره‌شمالی تحت‌عنوان "قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها" در مجلس نمایندگان آمریکا در تاریخ ٣ مرداد/ ٢٥ ژوئیه با ٤١٩ رأی موافق و ٣ رأی مخالف به‌تصویب رسید. تشدید فزاینده تحریم‌های غیرهسته‌ای، تحکیم و تقویت متحدان عرب منطقه در قبال ایران و تلاش برای ائتلاف‌سازی ‌عربی- رژیم‌صهیونیستی و گام برداشتن در مسیر اجماع‌سازی جهانی علیه ایران در موضوعاتی همچون آزمایش موشکی ایران از جمله اقدامات پایان‌ناپذیر دولت ترامپ برای تضعیف هرچه بیشتر برجام می‌باشد، موضوعاتی که موجب به‌وجود آمدن ابهامات بسیاری در خصوص آینده برجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سناریوهای احتمالی دولت ترامپ در قبال برجام در پرتو «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..