تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره پژوهشی 85 همسر و مادر شهید در گیلان

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: در هفته دفاع مقدس سال گذشته از 40 بانو، همسر و مادر شهید بحث خاطره‌پژوهی صورت گرفت، امسال 85 مورد توسط دانش‌آموزان و دانشجوبان صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، فاطمه رفیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت کمیته زنان و دفاع مقدس را بر عهده داریم.

وی با اشاره به برگزاری 6 جلسه در شش ماهه نخست امسال با محوریت کمیته زنان و دفاع مقدس، افزود: مباحث زنان و خانواده در دوران دفاع مقدس جای کار بسیار دارد که باید بصورت تخصصی در آن ورود شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کودکان، دانش آموزان و مباحث دانشجویی در این هفته مورد توجه قرار گیرد، گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با معرفی نقش زنان، مسابقه ساخت ماکت با موضوع محرم و دفاع مقدس توسط دانش آموزان، برگزاری پرسمان دانش آموزی و دانشجویی درباره دفاع مقدس و از برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده های شهدا با تاکید بر همسران جانبازان اعصاب و روان در هفته دفاع مقدس توسط کمیته زنان و دفاع مقدس، گفت: در سال گذشته از 40 بانو، همسر و مادر بحث خاطره پژوهی صورت گرفت، امسال 85 مورد توسط دانش آموزان و دانشجوبان صورت می گیرد.

رفیعی با اشاره به روایتگری بانوان در پشتیبانی و امور امدادی دفاع مقدس در این هفته، خاطرنشان کرد: یادواره 7 هزار شهید زن کشور و متناسب با آن یادواره 33 زن شهید گیلان در پره سر برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان در مدارسی که به اسماء شهدا مزین است با حضور خانواده های شهدا روایتگری می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره پژوهشی 85 همسر و مادر شهید در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..