تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریری: با حزب الله درباره امنیت لبنان هم عقیده‌ایم

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل از پایگاه اینترنتی لبنانی العهد؛ سعد حریری نخست وزیر لبنان بعد از دیدار با تمام سلام نخست وزیر سابق این کشور گفت با حزب الله درباره امنیت و ثبات کشور هم عقیده ایم. 

حریری بعد از دیدار با تمام سلام گفت: «اگر لغو مصونیت ضرورت پیدا کند، مصونیت همه طرف ها حتی رسانه هایی که هیزم بر آتش ریخته اند لغو خواهد شد».

وی افزود: «ما با کسی خرده حساب نداریم و کسی که به دنبال فتنه انگیزی بین سنی ها و شیعیان باشد به او اجازه چنین کاری را نمی دهیم». 

حریری افزود: «چانه زنی هایی که در رابطه با تحقیق درباره ربوده شدن نظامیان صورت می گیرد مردود است و در آن زمان نخست وزیر تمام سلام می بایست برای دفاع از لبنان تصمیم می گرفت». 

تمام سلام نیز به نوبه خود گفت: «سعد حریری به روشنی در برابر کسانی که گمان می کردند چانه زنی طایفه ای برای آنها مفید است ایستاد. ما از موضع گیری ها ضربه خورده ایم در حالی که باید از کشورمان محافظت کنیم».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریری: با حزب الله درباره امنیت لبنان هم عقیده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..