تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رتبه های برتر کنکور سراسری در استان با نماینده ولی فقیه

دانش آموزان برتر استان اردبیل که در کنکور سراسری امسال رتبه های زیر یکهزار کسب کرده اند در نشستی صمیمانه با نماینده ولی فقیه دراستان دیدار کردند.

دیدار رتبه های برتر کنکور سراسری در استان با نماینده ولی فقیه به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دراین دیدار نماینده ولی فقیه دراستان نخبگان را اصلی ترین ثروت کشور دانست و گفت حاکمیت ملی تنها با علم و تکنولوژی و بدست نخبگان بدست می آید.

آیت ا... عاملی گفت: در طول 500 سال گذشته با گماردن حاکمان فاسد در ایران تمام عزت و عظمت ایران به باد رفته بود اما انقلاب اسلامی این فرصت را برای ملت ایران فراهم کرد تا به جایگاه اصلی خود در چینش قدرت ها دست پیدا کند.

وی گفت انقلاب اسلامی از نظر علمی بزرگترین خدمت را به ایران کردو کشوری را که هیچ جایگاهی در نظام بین الملل نداشت به جایی رساند که کشورهای قدرتمند جهان حاضر به نشستن پای میزه مذاکره شدند.

آیت ا... عاملی افزود: سیاست کشورهای استکباری براین است که با ایجاد امکانات تمام نخبگان جهان را جذب کشورهای خود کرده و از طریق آنان ایجاد ثروت و قدرت برای خود می کنند اما نخبگان کشور باید بدانندکه نسبت به این ملت دین دادند و باید همانطوری که از امکانات کشور استفاده کرده و تحصیل کرده اند به همین ملت هم خدمت کنند.

امام جمعه اردبیل از مدیران و معلمان زحمت کش آموزش و پرورش استان که نقش عمده ای در موفقیت دانش آموزان برتر استان داشته اند تقدر و تشکر کرد و افزود معلمان باید به این نکته توجه کنند که عاقبت کشور در کلاس های درس رقم می خورد و لازم است معلمان با تمام وجود به فکر تعلیم دانش آموزان باشند.

دیدار رتبه های برتر کنکور سراسری در استان با نماینده ولی فقیه

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار گفت: امسال 32 نفر از دانش آموزان استان در رشته ای مختلف رتبه زیر یک هزار بدست آورده اند که از این تعداد 7 نفر رتبه زیر یکصد کسب کرده اند.

ناصری گفت امسال 18 هزار نفر از استان اردبیل درکنکور سراسری شرکت کرده بودند که متاسفانه تنها 6 هزار و 200 نفر دانش آموز بوده و بقیه پشت کنکوری بودند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رتبه های برتر کنکور سراسری در استان با نماینده ولی فقیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..