تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱ شهریور؛ آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه آزاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره‌های کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش انتخاب، پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی برای اطلاع از جزئیات ثبت نام در این دوره‌ها، می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت نام

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک نیز برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام به آدرس سایت واحد محل قبولی مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱ شهریور؛ آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..