تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر مخفیانه بن سلمان به اسرائیل

 به گزارش مشرق، افسر سابق سازمان امنیت امارات که در شبکه‌های اجتماعی با نام کاربری «بدون ظل» می‌نویسد، ادعا کرد محمد بن سلمان ولیعهد آل سعود چند روز قبل به صورت سری به اسرائیل سفر کرده است!

کاربر افشاگر بدون ظل در توئیتر نوشت محمد بن سلمان همراه با ژنرال انور عشقی افسر سازمان استخبارات آل سعود و یک تیم دیپلماتیک به صورت سری به تل آویو رفتند تا با مقامات رژیم صهیونیستی گفت و گو کنند.

او در پست دیگری نوشت یکی از شروط بانک جهانی برای اعطاء وام به آل سعود، به رسمیت شناختن اسرائیل است. این شرط بهانه جدیدی است تا بن سلمان باب گفت و گو با رژیم اشغالگر قدس را بگشاید.

اخیرا رادیو «صدای اسرائیل» از سفر یک شاهزاده بلندپایه آل سعود به اسرائیل به صورت سری خبر داده بود. این رادیو در افشاگری خود نوشته بود این شاهزاده با تعدادی از مقامات بلندپایه و رده اول رژیم صهیونیستی در مورد «راهکارهای پیشرفت صلح در منطقه» گفت و گو کرده است!

بعد از افشای این خبر، دفتر نخست‌وزیر و وزارت خارجه اسرائیل از هر گونه توضیح در این مورد خودداری کردند.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر افراطی رژیم آپارتاید اشغالگر قدس جهارشنبه هفته قبل گفت روابط اسرائیل با کشورهای عربی در بهترین وضعیت تاریخ خود قرار دارد و «قابل مقایسه با گذشته نیست.»

منبع: الاعلام الحربی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر مخفیانه بن سلمان به اسرائیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..