تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حبس نفس 2 کارگر در بین حجم انبوه خاک + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 12:10 روز گذشته به دنبال تماس مسئولان یک کارگاه با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن دو کارگر در چاه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروی نجات و حریق ایستگاه 53 را به همراه دستگاه تنفسی پرتابل به محل حادثه در خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، تقاطع کوچه عربلی رهسپار کرد.

مهدی حقی طارونی؛ معاون منطقه 6 عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک کارگاه ساختمانی به مساحت 800 مترمربع، کارگران درحال حفر چاه در عمق هشت متری زمین بودند که به ناگهان با توجه به سست بودن خاک و ریزشی بودن آن، هر دو کارگر تا نیمه بدن در میان انبوه زیادی خاک گرفتار شدند.

وی افزود: در عمق چاه اکسیژن کافی وجود نداشت و یکی از کارگران در شرایط نامساعدی قرار گرفتار شده بود که آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند و دستگاه تنفسی پُرتابل هوا را تأمین و با توجه به سست بودن خاک دیواره چاه با رعایت تمهیدات ایمنی اعم از گچ‌ریزی و استفاده از الوار، اکسیژن‌رسانی را انجام و دو کارگر را در عملیاتی حساس به سطح زمین منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛: آتش‌نشانان پس از آزادسازی و انتقال کارگران محبوس شده به سطح کارگاه با توجه به اینکه هیچ امکانی برای انتقال آنها نبود از خودروی جرثقیل نجات 12 استفاده و از طریق برانکارد، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حبس نفس 2 کارگر در بین حجم انبوه خاک + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..