تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هفت صبح» و مدیر سابق سایت «انتخاب» مجرم شناخته شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ علی‌اکبر کسائیان درباره پرونده‌های بررسی‌شده در جلسه امروز دادگاه مطبوعات اظهار کرد: در دادگاه مطبوعات امروز به پرونده‌ نشریه «تماشا» و «هفت صبح»، خبرگزاریهای «دانشجو» و «ایلنا» و سایت «انتخاب» رسیدگی شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با بیان اینکه مدیر‌مسئول نشریه «تماشا» و «هفت صبح» به‌جهت سه اتهام «انتشار نشریه بدون نام مدیرمسئول» و «استفاده ابزاری از تصویر زنان» و «نشر مطالب خلاف واقع» با اکثریت آراء مجرم شناخته نشدند، عنوان کرد: رسیدگی به پرونده خبرگزاری «دانشجو» به‌دلیل نرسیدن ابلاغ در وقت مقرر به‌پیشنهاد رئیس دادگاه و موافقت هیئت منصفه به آینده موکول شد.

کسائیان تصریح کرد: خبرگزاری «ایلنا» بابت اتهام نشر مطالب خلاف واقع با تساوی آرا مجرم شناخته نشد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات تصریح کرد: مدیرمسئول سابق سایت «انتخاب» به‌اتهام نشر مطالب خلاف واقع و کذب با اکثریت قریب به اتفاق آراء مجرم شناخته شد؛ ضمناً هیئت منصفه مطبوعات متهم را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

‌وی خاطرنشان کرد: جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هفت صبح» و مدیر سابق سایت «انتخاب» مجرم شناخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..