تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به ازدواج جنجالی بازیگران مشهور ایرانی

بهاره رهنما

خیلی از بازیگران ایرانی برای بار دوم ازدواج کرده اند که بعضی از این ازدواج ها بسیار جنجالی و پر سر و صدا شده اند. یکی از این ازدواج های جنجالی ازدواج بهاره رهنما بود.

ازدواج مجدد و جنجالی بازیگران


جدایی رامبد از سحر و وصال با نگار
رامبد جوان و سحر دولتشاهی از زوج های سینمایی بودند که به نظر خیلی از افراد به لحاظ روحیه و رفتار بسیار به هم شباهت داشتند، به همین دلیل کمتر کسی فکر می کرد که سرنوشت این دو منجر به جدایی شود. رامبد جوان تا مدت ها به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداد تا در برنامه سال تحویل 94 از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

ازدواج مجدد آزاده نامداری با یک آقازاده
آزاده نامداری، شخصی که به جرات پرحاشیه ترین چهره ایرانی است، ازدواج دومش سر و زیادی به پا کرد. ازدواج اول وی با فرزاد حسنی بود. در سال های 85 تا 90 فرزادحسنی تقریبا بی رقیب ترین مجری مرد و آزاده نامداری بی رقیب ترین مجری زن بود. وقتی خبر ازدواج این دو منتشر شد همه تصور کردند که در و تخته با هم جور شدند اما کمتر از آن چیزی که کسی فکرش را می کرد این دو نفر از هم جدا شدند. طلاقی که حاشیه هایش بسیار طولانی شد. در مهرماه سال 94 نامداری از ازدواجش با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی، رئیس سازمان ملی جوانان در دوره اصلاحات خبر داد. جنجال های این ازدواج از همان ابتدا با واکنش همسر سابق سجاد عبادی شروع شد و تا همین امروز و حاشیه های سفر وی به سوئیس ادامه دارد.

ازدواج آزاده نامداری و سجاد عبادی

ازدواج آزاده نامداری و سجاد عبادی

مورد عجیب بهاره رهنما!
خبر طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی چندان رسانه ای نشد اما ازدواج مجدد بهاره رهنما و رفتارهای عجیب و غریب و تصاویر مراسم عروسی وی حسابی جنجال به پا کرد. رهنما هدف از انتشار عکس های عروسی اش را فرهنگ سازی برای زنانی دانست که وضعیت مشابه وی را دارند ؛ در واقع به زعم خود می خواست امید به این افراد بدهد، هر چند که بیشتر شبیه نمایش تبلیغاتی برای معرفی برندهای مختلف بود.

ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

ازدواج ناگهانی خانم مجری و آقای خواننده
مهر ماه سال گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی صبا راد از مرتضی علی آبادی به وجود آمد که در همان ابتدا علی آبادی صریحا این موضوع را تایید کرد اما صبا راد چندان تمایلی به صحبت کردن درباره طلاقش نداشت. به تدریج که حضور وی در کنسرت های مانی رهنما پررنگ شد و عکس های متعددی از این دو نفر دیده می شد شایعات ازدواجشان را هر چه بیشتر قوت بخشید. سرانجام این دو نفر در پست های اینستاگرام خود این موضوع را اعلام کردند

ازدواج صبا راد و مانی رهنما

ازدواج صبا راد و مانی رهنما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به ازدواج جنجالی بازیگران مشهور ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..