تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل به کمک شرکت HTC می‌رود

گوگل به کمک شرکت HTC می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ تی سی یکی از شرکت هایی است که سالهای گذشته فعالیت بسیار قدرتمندی در عرصه گوشی‌های هوشمند داشت و تقریبا روندی صعودی را طی می‌کرد، اما طی یکی دو سال اخیر دچار شکست‌های بزرگی شده است که این شرکت را تا مرز انحلال پیش برده است.

این شرکت در سال 2017 گوشی هوشمند U11 را عرضه کرد و امید داشت  تبلیغات گسترده برای این گوشی موفقیت آمیز باشد و فروش بالای این گوشی، شرکت HTC را از انحلال نجات دهد. اما گوشی U11 نیز فروش خوبی نداشت و شرکت HTC همچنان وضعیت سختی را طی می‌کند.

گفتنی است؛ شرکت گوگل اخیرا به کمک شرکت HTC رفته است و با ارائه دو پیشنهاد قصد دارد که به حیات این شرکت کمک کند؛ یکی اینکه شریک استراتژیک HTC شود و دوم اینکه  بخش ساخت گوشی‌های هوشمند این شرکت را خریداری کند.

هرچند شرکت گوگل از همکاری با HTC در ساخت دو گوشی پیکسل و پیکسل 2 راضی نبود، به هر حال قصد دارد از طریق کمک به شرکت در معرض انحلال HTC سودی عاید خود کند.

 انتهای پیام/

گوگل به HTC کمک می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل به کمک شرکت HTC می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..