تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید نرم افزار مقتل الحسین (ع)

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ جباری ،مدیر تولید نرم افزار مقتل الحسین(ع) ،در مرکز کامپیوتر علوم اسلامی نور پژوهش این نرم افزار در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: نرم افزار مقتل الحسین(ع) پنجشنبه این هفته با حضور آیت الله مکارم شیرازی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور رونمایی می شود.

وی گفت: در این نرم افزار که با هدف تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا و پاسخگویی به سوالات و شبهات مرتبط با قیام اباعبدالله الحسین(ع) تهیه و تولید شده مهمترین و معتبرترین مقاتل عربی و فارسی گردآوری شده است.

جباری  افزود: در نرم افزار مقتل الحسین(ع) مطالبی از 100عنوان کتاب در 490جلد، در تبیین اهداف قیام عاشورا تدوین و برای استفاده در دسترس پژوهشگران، خطیبان، مداحان و عموم مردم قرارگرفته است.

زیارات، اشعار و مقتل خوانی ها در این نرم افزار علاوه بر نسخه متنی به صورت صوتی نیز ارائه شده است.

در این نرم افزار که در مدت چهار سال تهیه شده، 118قطعه عکس از زیارتگاه امام حسین(ع)، 230قطعه سخنرانی صوتی و تصویری در 170ساعت و 600قطعه مداحی در 120ساعت گنجانده شده است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت این نرم افزار به پایگاه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به نشانی noorsoft.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

تولید نرم افزار مقتل الحسین(ع) در مرکز کامپیوتر علوم اسلامی نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید نرم افزار مقتل الحسین (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..