تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه باید مبلغ غدیر و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم

ساعت: 12:49 منتشر شده در مورخ: 1396/06/19 شناسه خبر: 1189677

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه باید مبلغ غدیر و شریعت مقدس اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم و در این راه تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در سخنانی، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص)،۲۳ سال زحمت کشیده و اعراب جاهلی را هدایت کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به روایات و احادیث، افزود: چگونه ممکن است، پیامبری ۲۳ سال برای امت خود زحمت بکشد و برای کوچکترین مسائل هم دستورالعمل دارد، امت خود را بدون رهبر بگذارد و برای خود جانشینی از جانب خدا معرفی نکند؟

وی با بیان اینکه غدیر انکار شدنی نیست، گفت: نه تنها شیعه بلکه حتی اهل سنت هم درباره حدیث و واقعه غدیر اتفاق نظر داشته و اقل ۱۷-۱۸ نفر به صراحت مسئله را اعلام می کنند و نمونه های فراوانی از آن وجود دارد.

قریشی هم چنین در پایان با اشاره به منزلت و جایگاه حضرت علی(ع) در نزد پرودگار متعال، تصریح کرد: از پیامبرگرامی اسلام(ص)، روایت است که مؤمنان اهل بهشت که وارد می‌شوند، در می‌زنند و وقتی بهشتی کوبه در را می‌کوبد، این صدا شنیده می‌شود: یا علی یا علی! طنین کوبه «یا علی» است و صاحب بهشت، حضرت علی(ع) است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هم چنین با اشاره به عمامه گذاری طلاب و ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت، اظهار کرد: همه باید مبلغ غدیر و شریعت مقدس اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم و در این راه تلاش کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه باید مبلغ غدیر و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..