تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزییات پرونده پزشک تبریزی

آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،موسی خلیل‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی گفت: برای این پرونده استعلامی مطرح شده که پاسخ آن دریافت و برای پرونده تعیین وقت شده است.

وی افزود: احتمالا جلسه رسیدگی به این پرونده مهرماه برگزار خواهد شد.

 کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فرودین ماه سال جاری صادر شد.

گفتنی است بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و پزشک تبریزی صراحتا اعتراف کرد که غذا، نذری نبوده  است

پزشک تبریزی در حال حاضر به اتهام قتل بازداشت است.

منبع:میزان

انتهای پیام/ع

جزییات پرونده پزشک تبریزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزییات پرونده پزشک تبریزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..