تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زبان آموزی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ارتقا می‌یابد

زبان آموزی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ارتقا می یابدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی ورسه ای با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با گروه آموزشی زبان‌های خارجی این دانشگاه، افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با رئیس گروه آموزشی زبان‏های خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش همکاری ‏ها و هم‏ افزایی بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه دانست و گفت: این تفاهم نامه در زمینه‏ های مختلف آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی بین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و گروه آموزشی زبان‏ های خارجی دانشگاه به امضا رسیده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر رفع نیازهای آموزشی، تدوین دوره ‏ها و برنامه ‏های آموزشی و طرح ‏های پژوهشی مورد نیاز و مرتبط با همکاری مشترک 2 طرف را از مهم ترین موضوعات این تفاهم نامه دانست.

وی خاطر نشان کرد: با این تفاهم نامه جهت آمادگی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همچنین فراگیران دوره ‏های آزاد در خصوص آشنایی با زبان‏ های خارجی از جمله زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه اقدام خواهد شد.

ورسه‌ای همچنین برگزاری دوره‏ های مشترک را از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری دانست.

انتهای پیام/

ارتقا  زبان آموزی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زبان آموزی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ارتقا می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..