تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهیداسماعیل زاده

همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهیداسماعیل زادهبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛عوض اسماعیل زاده در شهر میاندوآب به دنیا آمد تا اول راهنمایی خوانده بود و به هنگام ازدواج 22 سال سن داشت قرآن تلاوت می کر و بچه ها را نیز با خود به مراسم ها مذهبی یا مسجد می برد.
اسماعیل زاده فقط در آرزوی شهادت بود، یکی از دوستانش که به شهادت رسیده بود، غصه می خورد که چرا نصیب من نشده است.
اولین اعزام شهید در سال62 اولین بود که ابتدا به اهواز رفت که بعد ها مسئول تدارکات شد. خود جوش راهش را انتخاب کرده بود به اتفاق برادرش رفتند.
.
فعالیت های پشت جبهه و فداکاری بسیاری داشت، دوستانش می گفتند شب ها از خواب خودش می زد و برای رزمنده ها مواد غذایی آماده می کرد مربا درست می کرد، هنگام بمباران شیمیایی سردشت همه ی لباس های خود را برای کمک به آنها داد وقتی به منزل آمد ما تعجب کردیم گفت این تنها کاری بود که می توانستم انجام دهم.

در تاریخ 14/6/67 ماشینی به علت نقص فنی از بلندی به روی چادر تدارکات که شهید و یک سرباز در آنجا بودند سقوط می کند و شهید از ناحیه سر به شدت زخمی شد و به فیض شهادت نائل آمده بود.


انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدعوض اسماعیل زاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهیداسماعیل زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..