تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم «سندباد و سارا» به جشنواره بولیوی راه یافت/ حضور داوران ایرانی در این جشنواره‌

فیلم «سندباد و سارا» به جشنواره بولیوی راه یافت/ حضور داوران ایرانی در این جشنواره‌به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم لاپاز بولیوی كار خود را در دو بخش فیلم كوتاه و بلند از  ٩ سپتامبر شروع كرده است، و تا ١٢ سپتامبر ادامه دارد.

در بخش فیلم بلند این جشنواره از كشورمان فیلم‌های «سندباد و سارا» اثر فریال بهزاد و «حریر» ساخته غلامرضا آزادی حضور دارند و در بخش فیلم‌های كوتاه چند فیلم از فیلمسازان ایران به چشم می‌خورد كه در این بین، فیلم «سهم من از آسمان آبی» ساخته محمد بصیری نظر منتقدین را جلب كرده است.

 در این جشنواره، خداداد جلالی كارگردان سینمای ایران و برنده چند جایزه جهانی برای فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز» به همراه ماریانو كپدِس نویسنده و كارگردان كشور بولیوی و ارگنیس هِرا تهیه‌كننده و كارگردان مطرح سینمای مكزیك و محسن عزیزی مستندساز و موسیقی‌شناس ایرانی به عنوان داوران بخش فیلم‌های بلند حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم «سندباد و سارا» به جشنواره بولیوی راه یافت/ حضور داوران ایرانی در این جشنواره‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..