تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: هفته گذشته دو نفر به دلیل اختلافات شخصی به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن یک نفر مجروح شد.

این مقام انتظامی افزود: این دو نفر پس از متواری شدن توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اقدامی سریع و به موقع دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: دیگر عوامل مربوط به این اختلاف شخصی در کوچه شهدای رحمان پور (کوچه ثبت) با یکدیگر درگیر شدند و اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

وی گفت: عوامل دخیل در کوچه ثبت پیش از حضور ماموران از محل متواری شده و بار دیگر در حوالی میدان شهدا اقدام به تیراندازی کردند که در نتیجه آن چهار نفر از منازعان مجروح شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه اعلام کرد: در نهایت با تلاش و پیگیری سریع پلیس این شهرستان، هنجار شکنان توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اطراف میدان شهدا دستگیر شدند.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه تا کنون شش نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده اند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..