تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری جدید «کودک‌شو» آذرماه روی آنتن می‌رود

ایستگاه پایانی کودک‌شو بعد از ماه محرم/ سری جدید کودک‌شو آذرماه از سرگرفته می‌شودابوذر پورمحمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی کودک شو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید این برنامه تلویزیونی گفت: پخش مجموعه کودک شو با توقف در ماه محرم با تغییراتی در بخش‌های مختلف روبرو می‌شود. ادامه این برنامه در آذر ماه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه این برنامه تلویزیونی با اقبال مخاطبان مواجه شده است، اظهار کرد: خدا را شکر در روند تولید برنامه کودک شو با استقبال خوبی از سوی مدیران سازمان صدا و سیما مواجه شدیم و این برنامه با ساختار منحصر به فردی که دارد، توانست جای خود را در بین خانواده‌ها پیدا کند. ما در کودک شو قصد خودنمایی نداریم و سعی کردیم سلبریتی بازی در نیاوریم.

پورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: فصل اول برنامه تلویزیونی «کودک شو» تا پایان شهریور ماه در ۷۳ قسمت به روی آنتن می‌رود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. همچنین تغییرات و ساخت سری جدید این برنامه را در دوران توقف یک ماهه محرم آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

سری جدید کودک شو بعد از محرم روی آنتن می‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری جدید «کودک‌شو» آذرماه روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..