تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقدان سواد ارتباطی عامل اصلی طلاق است

فقدان سواد ارتباطی عامل اصلی طلاق استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی در همایش سوادآموزی در دنیای دیجیتال با اشاره به اهمیت سوادآموزی در جامعه عنوان کرد: سوادآموزی باید به گونه ای باشد که تحصیلات در جامعه نیز عملیاتی باشد.

 وزیر کار به ارتباط فضای دیجیتال و سواد اشاره داشت و گفت: نداشتن سواد استفاده از فضای دیجیتال باعث انحراف می‌شود و نمی توان از ظرفیت های موجود در آن بهره گرفت.

او با انتقاد از فضای مجازی عنوان کرد: کودکانی که آموزه ها را از طریق فضای مجازی آموخته اند سواد بالایی دارند اما سطح کیفی سواد آنها کم است بنابراین باید فضای دیجیتال را ملموس کرد.

ربیعی تصریح کرد: نیاز به فضای مجازی اجتناب‌ناپذیر است، با توجه به محدودیت زمانی و هجوم اطلاعات در دنیای امروزی این نیاز کاملا مشهود است.

وزیر کار به ارتباط سواد و مسائل اجتماعی اشاره و اظهار کرد: علت اصلی طلاق، نداشتن سواد ارتباطی است و فقر و بیکاری در اولویت های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بازماندگی از تحصیل در حال کاهش است، یادآور شد: ۳۰۰مرکز توانمندسازی در مناطق حاشیه‌ای و روستاها از سوی آموزش و پرورش تهیه شده و بهره گیری  از فضای دیجیتال در چنین مناطقی  باعث رفع کمبودها می‌شود.

 انتهای پیام/

اظهارات وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی در همایش سوادآموزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقدان سواد ارتباطی عامل اصلی طلاق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..