تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی زندگی آیت‌الله طالقانی در مستند «روایت انقلاب»

روایت زندگی آیت الله طالقانی در مستند «روایت انقلاب»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مستند «روایت انقلاب» با موضوع بررسی زندگی سیاسی و اجتماعی آیت‌الله طالقانی امروز یکشنبه 19 شهریور از شبکه یک پخش می‌شود.

این مستند که از آثار منتخب جشنواره عمار است، نگاهی ویژه به آخرین سال‌های حیات آیت‌الله طالقانی خواهد داشت و از آزادی او از زندان پهلوی در سال 1357 تا همراهی ایشان با امام خمینی (ره) و جریال انقلاب را بررسی می‌کند.

مستند «روایت انقلاب» همچنین اولین نماز جمعه را که به امامت آیت‌الله طالقانی برگزار شد، به تصویر می‌کشد و حقایق ناگفته زندگی او را در آخرین سال عمر بازگو می‌کند.

مستند روایت انقلاب که امشب حوالی ساعت 20:15 پخش می‌شود، توسط علی حمید و براساس نوشته‌ای از سید روح الله حسینی و و کارگردانی محمد حسین مهدویان، فاطمه وفایی و سیده سمیه حسینی تهیه شده است.

انتهای پیام/

ناگفته‌هایی از زندگی آیت‌الله طالقانی در یک مستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی زندگی آیت‌الله طالقانی در مستند «روایت انقلاب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..