تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی عجیب برای رئال مادرید در فصل جدید

۵۹۶۳۳۶

۱۴۰۳  بازدید

بازیکنان کلیدی رئال مادرید در فصل جدید کارت قرمز دریافت کردند و به علت محرومیت نتوانستند تیم‌شان را همراهی کنند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته سوم لالیگا برابر لوانته یک بر یک متوقف شد. در دقایق پایانی بازی مارسلو به علت خطا روی بازیکن حریف کارت قرمز دریافت و زمین بازی را ترک کرد. با اخراج مدافع برزیلی همه کاپیتان های سفیدپوشان در این فصل کارت قرمز دریافت کردند.

نخستین اخراج به کریستیانو رونالدو بر می‌گردد. مهاجم پرتغالی در دیدار رفت سوپر جام ‌اسپانیا برابر بارسلونا کارت زرد دریافت کرد و به علت دو کارته شدن اخراج شد. ستاره مادرید در دقیقه 24 اخراج شد تا نخستین بازیکن مادرید باشد که در این فصل زمین بازی را ترک می‌کند. او به خاطر تمارض در محوطه جریمه کارت زرد دوم خود را دریافت کرد. او پیش این  به خاطر شادی پس از گل کارت زرد گرفته بود. مهاجم پرتغالی زمانی که کارت زرد دوم را در دستان داور دید او را هل داد. به همین خاطر پنج جلسه از همراهی تیمش محروم شد. هنوز یک جلسه از محرومیتش باقی مانده است.

کاپیتان بعدی سرخیو راموس بود. دو خطای او در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا باعث شد دو کارته شود. مدافع اسپانیایی با دریافت این کارت قرمز به رکورد 18 اخراج پابلو آلفارو و ژاوی آگوادو رسید. راموس بازی دوم تیمش را برابر والنسیا از دست داد که مادرید دو بر دو مقابل مهمانش متوقف شد.

آخرین کاپیتان اخراجی مارسلو بود. او در دیدار برابر لوانته کارت قرمز مستقیم دریافت کرد که ممکن است دو تا چهار بازی از همراهی تیمش محروم شود. مدافع برزیلی دو ضربه به جفرسون لمار زد. داور بازی بدون هیچ تردیدی کارت قرمز مستقیم را به بازیکن مادرید نشان داد. اگر مارسلو حداقل دو بازی محروم شود در هفته ششم برابر آلاوس به میدان خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی عجیب برای رئال مادرید در فصل جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..