تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والورده: به لطف مسی، هر چیزی امکان‌پذیر است

۵۹۶۲۹۱

۵۲۸۹  بازدید

بارسلونا امشب توانست در دربی کاتالونیا با 5 گل پیروز شده و به صدر لالیگا برود.

ورزش سه: بارسلونا امشب توانست در دربی کاتالونیا با 5 گل پیروز شده و به صدر لالیگا برود.

 ستاره بی چون و چرای این بازی مسی بود که با هت تریک خود کمک کرد بارسا به راحتی بر اسپانیول غلبه کند. امشب همچنین عثمان دمبله هم اولین بازی خود برای آبی اناری ها را انجام داد.

والورده: به لطف مسی، هر چیزی امکان‌پذیر است

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی دشواری را بردیم. آنها در چنین مسابقاتی سرسختانه ظاهر می شوند و کسب نتیجه 5-0 ساده نبود. در واقع نتیجه پایانی بازتاب درستی از جریان بازی نیست. به لطف بازیکن بزرگی مثل مسی که هت تریک کرد هر اتفاقی ممکن است. سوارز و دیگر  بازیکنان هم در سطح خوبی بودند.»

دمبله:« اولین بازی او وهمچنین پائولینیو خوب و مثبت بود. ایده من این است که این دو به تدریج خودشان را با شرایط تیم و فلسفه بارسا وفق بدهند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والورده: به لطف مسی، هر چیزی امکان‌پذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..