تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب نامه منتسب به معاون درمان درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت درخصوص نقل قول منتشر شده از  قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت در فضای مجازی درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی توضیحاتی داد.

بر اساس این گزارش، متن نامه منتشر شده در فضای مجازی درباره برخورد با متخصصان بیهوشی که بر سر کار خود حاضر نمی‌شوند از سوی معاون درمان وزارت بهداشت کذب است.

همچنین معاونت درمان ضمن تشكر از همه متخصصان بيهوشى كه سال ها به مردم ايران به خصوص در بيمارستان هاى دولتى علی‌رغم تاخير در پرداخت مطالبات قانونى خدمت كرده اند، از روسای محترم دانشگاه ها درخواست رده است در صورتي كه عده معدودى از متخصصان بيهوشى استخدام در خدمات بیهوشی در جراحی های انتخابی و غیراورژانسی همراهی نکنند، برای ادامه روند خدمت رسانی به هموطنان از پزشکان تمام وقت کمک خواسته شود.

بر اساس نظر معاونت درمان وزارت بهداشت، قطع به یقین پزشکان و متخصصان کشور عزیزمان ایران، کمک به دردمندان و نجات جان بیماران را بر هر امر دیگری مقدم می شمارند و همه ما به خوبی آگاهیم که هرگونه خلل و کم کاری در حوزه نظام ارائه خدمات درمانی کشور از سوی هر یک از ارائه دهندگان خدمات بر خلاف قوانین کشور است و ما موظف به پاسخگویی به نیاز مردم هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب نامه منتسب به معاون درمان درباره مدیریت اعتصاب متخصصان بیهوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..