تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد کریس رونالدو و اختلاف با مادرش +عکس

نامزد کریس رونالدو و اختلاف با مادرش +عکس نامزد کریس رونالدو و اختلاف با مادرش +عکس

در اين گزارش به اين نكته اشاره شده كه جورجينا رودريگس, نامزد جوان و اسپانيايي كريس رونالدو ارتباط خوبي با دلورس آويئرو, مادر ستاره پرتغالي ندارد و ارتباط ميان اين عروس و مادرشوهر تيره و تار شده هست.جورجينا در ماه نوامبر, فرزند كريس رونالدو را به دنيا خواهد آورد و براي اولين بار مادر خواهد شد و گويا اين روزها ارتباط خوبي با خانواده كريس ندارد و اين در گزارش اين مجله پرتغالي منتشر شده هست.

تیره شده ارتباط نامزد و مادر رونالدو اين درحالي هست كه در اوايل ارتباط كريس با جورجينا و حتي تا چندي پيش, دلورس, مادر كريس از جورجينا خوشش مي‌آمد و با او ارتباط خوبي داشت و حتي در تصاوير ديده مي‌شد

كه اين عروس و مادرشوهر برای تماشاي بازي‌های رئال همراه با هم به ورزشگاه سانتياگو برنابئو مي‌روند و حتي در تعطيلات تابستاني كريس در ايبيزا هم هردوي‌شان همراه ستاره پرتغالي بودند اما گويا چند هفته‌ای هست كه وضعیت بدجوري تغيير كرده.

دلورس آوئيرو, مادر كريس كه هميشه فعاليت زيادي در شبكه‌های اجتماعي دارد, اکنون چند روزي هست كه در اينستاگرام ديگر جورجينا را فالو نمي‌كند ولي كاتيا خواهر كريس, هم چنان ‌جورجينا را فالو مي‌كند. اين‌طور به نظر مي‌رسد كه از زمان آمدن دوقلوهاي كريس به جمع خانواده, تمام اين مشكلات ايجاد شده.

نامزد کریس رونالدو و اختلاف با مادرش +عکس

يكي از منابع مطلع و نزديك به كريس در اين ارتباط به خبرنگار ويدا گفته از زماني كه دوقلوهاي كريس به دنيا آمدند,اين فاصله بيشتر شد. گذشته از اين, همه ي اعضاي خانواده با هم متحد بودند ولي چيزهايي تغيير كرد.به گزارش پارس ناز دلورس در شبكه‌های اجتماعي بسيار فعال هست و حتي نامزد كاتيا, دخترش را هم فاوو مي‌كند و اينكه اکنون ديگر دست از فالو كردن جورجينا كشيده, خيلي حيرت‌ آور هست.

تیره شده ارتباط نامزد و مادر رونالدو

در عين حال شنيده مي‌شود كه در جريان تعطيلات اخير وضعیت بدتر شد. جورجينا اکنون كاملاً  از دلورس فاصله گرفته و دیدنی اينجاست كه از ژرژمندس, مدير برنامه‌های كريس, همسر مندس و كاتيا آوئيرو, خواهر كريس هم دورتر شده هست.

در طول تعطيلات تابستاني در ايبيزا, جورجينا و خانواده كريس ارتباط خوبي با هم داشتند و بعد از آن یک بار هم در ورزشگاه برنابئو در كنار هم ديده شدند‌ اما اين بار و در بازي اخير رئال, هر يك, گوشه‌ای دور از هم نشسته بودند‌;

اين اولين باري نيست كه رسانه‌های پرتغالي از مادر رونالدو بعنوان عامل اصلي برهم خوردن ارتباط احساسي پسرش اسم مي‌برند.در جريان ارتباط كريستيانو رونالدو با ايرينا شايك, نامزد روس كريس, مادر اين ستاره پرتغالي از ايرينا خوشش نمي‌آمد و باعث شد تا ارتباط اين زن و شوهر جوان در سال 2015 برهم بخورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد کریس رونالدو و اختلاف با مادرش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..