تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه ۷ میلیونی برای رفع سوء تغذیه کودکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه سلامت روانی و جسمی کودکان تحت حمایت از اولویت‌های این نهاد است، گفت: ۵۰ کودک زیرشش سال مبتلا به سوء تغذیه در این شهرستان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.


وی با اشاره به توزیع سبد غذایی برای این کودکان افزود: توزیع سبد غذایی باهدف بهبود شاخص‌های سلامت وضعیت تغذیه کودکان خانواده‌های نیازمند انجام می‌شودو تاکنون هفت میلیون و ۳۰۰ هزارتومان در این بخش هزینه شده است.


مدیر کمیته امداد چالوس گفت: آموزش‌های لازم به مادران این کودکان مانند اهمیت تغذیه برای کودکان در سنین رشد، شناسایی مواد غذایی مفید و مغذی، نحوه طبخ و نگهداری بهداشتی غذا توسط کارشناسان بهداشت ارائه شده و وضعیت رشد این کودکان در هر ۶ ماه پایش می‌شود.


قمی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد تامین سلامت نیازمندان و مراقبت‌های بهداشتی است، به ارائه خدمات به ۴۵ نفر از بیماران صعب العلاج و زمینگیر تحت حمایت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تاکنون به این افراد خدماتی از قبیل: هزینه درمان و هزینه نگهداری به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه شد.


وی به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به ۴۰۲ نفر از مددجویان اشاره کردو گفت: ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان حق بیمه تامین اجتماعی به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال با هدف توانمندسازی و ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی در پنج ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.


قمی به برگزاری کلاس‌های بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت در چالوس اشاره کرد و گفت: این دوره ها‌ی آموزشی برای ۲۰۰ نفر از مددجویان با هدف آموزش بهداشت و پیشگیری از افسردگی برگزار شد.


چهار هزار و ۴۶۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد چالوس قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


رفع سوء تغذیه کودکان چالوسی با حمایت کمیته امداد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه ۷ میلیونی برای رفع سوء تغذیه کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..