تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید محصولات فولاد بناب توسط سپاه باعث افزایش تولید و اشتغال برای ۲۰۰ نفر شده است

ساعت: 19:38 منتشر شده در مورخ: 1396/06/18 شناسه خبر: 1189368

فرماندار بناب در حاشیه مراسم جشن غدیر دانش آموزی ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیاء بابت خرید محصولات فولاد بناب سپاه را پیشرو در محرویت زدایی در کشور عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی فرماندار بناب در حاشیه مراسم جشن غدیر دانش آموزی سپاه را پیشرو در عرصه ای سازندگی بخصوص در نتاطق محورم عنوان کرد و گفت: امروز سپاه از لحاظ سازندگی در تمامی عرصه ها بخصوص سازندگی و پیمانکاری در کشور و حتی سطح بین المللی بسیار فعال بوده است و حالا با سازدگی در مناطق محروم برای محرومیت زدایی تلاش می کند.

فرماندار بناب با بیان اینکه برخی از مدارس شهرستان کهنه و فرسوده شده اند گفت: شهرستان بناب دارای فرهنگ غنی و بزرگی می باشد و دارای استعدادهای زیادی می باشد و با توجه ویژه ایی به بخش آموزش و امکانات برای دانش آموزان این شهرستان شود.

فرج الهی از بهره برداری ۵ باب واحد مسکونی که توسط بسیج سازندگی بناب ساخته شده است خبر داد و گفت: در برخی از روستا های محروم شهرستان سپاه با هدف محرومیت زدایی اقدام به ساخت ۷ باب واحد مسکونی کرده است که در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

فرج الهی ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیاء بابت خرید محصولات فولاد بناب گفت: متأسفانه مدتی فولاد شهرستان در رکود به سر می برد اما امروز با کمک مسئولان کشوری بخصوص خرید سپاه از محصولات فولاد شهرستان تولید فولاد در مجتمع ها بیشتر و برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

گفتنی است در این مراسم قرار براین بود قرار گاه خاتم الانبیاء یک مدرسه ۶ کلاسه برای بناب در مناطق محروم ایجاد کند که با در خواست فرماندار و موافقت فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء  ۲ مدرسه ۶ کلاسه در بناب ساخته خواهد شد.

فرماندار در پایان از توجه ویژه فرمانده محترم قرارگاه خاتم الانبیاء سردار پاسدار عباداله عبدالهی به شهرستان بناب تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید محصولات فولاد بناب توسط سپاه باعث افزایش تولید و اشتغال برای ۲۰۰ نفر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..