تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی حاج محمود کریمی در شب عید غدیر درباره شهید حججی + فیلم

مداحی حاج محمود کریمی در شب عید غدیر راجع به شهید حججی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج محمود کریمی در شب عید غدیر راجع به شهید محسن حججی  به مداحی پرداخت و حاضران در این جشن فرخنده یاد شهید بی‌سر محسن حججی را زنده کردند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین گزارش‌ها پس از تحویل پیکر پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی به رزمندگان مقاومت در هفته گذشته، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخص شدن صحت دی ان ای این شهید روند تحویل و شناسایی قطعی پیکر را با تأخیر مواجه کرد، اما در حال حاضر مراحل قانونی احراز هویت طی شده و پیکر صد در صد متعلق به شهید محسن حججی است.

وی همچنین در ادامه صحبتهایش در این باره گفت: یکی از علل تاخیر در تشییع شهید حججی این است که تلاش می‌شود به نحوی سر پیکر هم تحویل گرفته شود تا انشالله پیکر مطهر با سر تشییع شود.

انتهای پیام/

شعر حاج محمود کریمی در مورد شهید مدافع حرم محسن حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی حاج محمود کریمی در شب عید غدیر درباره شهید حججی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..