تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کلاه خود سامورایی عجیب به شکل اختاپوس از قرن 18 میلادی + تصویر

کشف کلاه خود سامورایی عجیب به شکل اختاپوس از قرن 18 میلادی + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشیاء قدیمی و باقی مانده از گذشتگان همیشه مورد توجه تاریخ شناسان بوده است. زیرا این اشیاء در کنار زیبایی ها و گاها نکات ظاهری عجیبی که دارند، در کشف تاریخ و حوادث های گذشتگان بسیار حائز اهمیت هستند.

این اشیاء هنگامی که پس از گذشت سالیان دراز  پیدا می‌شوند، معمولا ارزش بسیار بالایی دارند، آنقدر بالا که حتی نمی‌شود آنها را قیمت گذاری کرد، از همین رو مستقیم به موزه های مهم جهان برده می‌شوند تا مورد بازدید علاقه مندان قرار گیرند.

یکی از این اشیاء تاریخی که به تازگی کشف شده است، کلاه خودی جنگی متعلق به فردی به نام « کابوکو» است. این فرد که سامورایی بود و در ژاپن زندگی می‌کرده، کلاه خودی شبیه به هشت پا داشته است. این شیء مربوط به قرن 18 میلادی است.

در ادامه تصویر این کلاه خود شده را مشاهده می‌کنید :

کشف کلاه خود سامورایی عجیب به شکل اختاپوس از قرن 18 میلادی + تصویر

 

انتهای پیام/

کلاه خود سامورایی به شکل هشت پا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کلاه خود سامورایی عجیب به شکل اختاپوس از قرن 18 میلادی + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..