تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت نمی‌دادم برانکو سرمربی پرسپولیس نمی‌شد

۵۹۶۱۳۵

۱۰۵۱  بازدید

حمید درخشان می گوید از حقش نمی گذرد و ابتدا باید با کادرفنی سابق نفت توافق لازم صورت بگیرد.

ورزش سه: حمید درخشان درباره ماجرای انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران و مانع شدن وی از حضور کریمی روی نیمکت نفت گفت: از قول من گفته اند نمی گذارم علی کریمی سرمربی نفت شود،درحالیکه بحث علی کریمی یا نفر دیگری نیست، قانون فوتبال  می گوید اگر با کادرفنی سابق توافق کاملی انجام ندهد هیچ کادرفنی جدیدی نمی تواند روی نیمکت بنشیند، قبل از اینکه آقای برانکو به پرسپولیس بیاید. با حرفه ای گری کامل مسئولان پرسپولیس با من توافق کردند و سپس به عنوان سرمربی انتخاب شدند. اگر ما توافق نمی کردیم، لیپی یا گواردیولا هم نمی توانستند روی نیمکت پرسپولیس بنشینند.

حمید درخشان همچنین در ادامه می گوید: من در نزدیک این شصت سال زندگی خودم، انسان قانونمند بوده ام و هیچوقت قانون را زیر پا نگذاشته ام. هرگاه اسم من در میان بوده، شکایت و شکایت کشی وجود نداشته است و همیشه با یک درک متقابل کار کرده ام، البته درباره مسئله تیم فوتبال نفت تهران و اینکه چرا با نفت شروع کردید باید بگویم که اگر من هدایت نفت را قبول نمی کردم لیگ ما باید ١٥ تیمی آغاز می شد و یک نماینده در لیگ قهرمانان آسیا کمتر داشتیم و آبرو و حیثیتمان در آسیا از بین می رفت.

وی همچنین افزود:  بازهم تکرار می کنم که بحثی درباره شخص خاص وجود ندارد، این دیدگاه غیر منطقی رسانه ای است که می گویند حمید درخشان مانع از این شد تا علی کریمی روی نیمکت بنشیند، نه بحث حمید درخشان است و نه بحث علی کریمی. توافقی است که باید با کادرفنی سابق انجام شود، کوتاه نمی آیم و من بخاطر اسم ایران این تیم را نجات دادم و نمی گذارم بی قانونی باعث شود حقی از کسی ضایع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت نمی‌دادم برانکو سرمربی پرسپولیس نمی‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..