تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت جوامع بین‌المللی در برابر کشتار در میانمار غیرقابل باور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مولوی نذیراحمد سلامی ضمن ابراز تاسف از کشتار مسلمانان در میانمار، اظهار داشت: نسل‌کشی مسلمانان میانمار یکی از غم‌بارترین فجایع دهه گذشته در جهان اسلام است که هیچگاه از خاطر مسلمین پاک نمی‌شود و بی‌شک جامعه اهل سنت ایران نیز در کنار دیگر مسلمانان این اقدام وحشیانه را محکوم می‌کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سکوت سنگین جوامع بین‌المللی در برابر این فاجعه بزرگ، غیرقابل باور است. همچنین سکوت سران کشورهای اسلامی هیچ توجیهی ندارد جز اینکه آنها به دنبال نوکری غرب و خوشنودی اربابان مستکبر خود هستند و کشتار مسلمانان اصلاً برای آنان اهمیتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کشتار مسلمانان در میانمار در واقع هولوکاست واقعی است، بیان کرد: کشورهای غربی که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند و بارها با سوءاستفاده از واژه هولوکاست ملت‌های آزاده جهان را تحت فشار قرار داده‌اند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده‌اند، بلکه حتی معنی حقوق بشر را هم درک نکرده و آن را تنها ابزاری برای سرپوش‌گذاری بر اعمال شیطانی خود قرار داده‌اند.

مولوی سلامی ادامه داد: وقتی جایزه صلح نوبل به کسی اهدا می‌شود که بویی از انسانیت نبرده و خود باعث و بانی نسل‌کشی مسلمانان میانمار است، معنای واژه "حقوق بشر غربی" به خوبی روشن می‌شود.

این عالم اهل سنت با گلایه از سکوت رسانه‌ای کشورهای عربی در قبال این فاجعه عظیم ضدبشری، گفت: نسل‌کشی مسلمانان میانمار تنها نابودی تعدادی از یک قوم نیست بلکه نابودی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است و اگر سران کشورهای عربی منطقه چون آل سعود و آل خلیفه واقعاً مدافع حقوق مسلمین بودند، لااقل اندازه یک جمله از مردم بی‌گناه میانمار دفاع می‌کردند.

وی با دعوت از مسلمین جهان برای دفاع از مسلمانان مظلوم میانمار، تصریح کرد: در حال حاضر که تنها چند کشور چون ایران از ملت‌های مظلوم جهان حمایت کرده و به دنبال زنده نگاه داشتن اسلام ناب محمدی(ص) و دیگر کشورها تنها به دنبال خشنودی غرب هستند، این وظیفه مسلمان کشورهای اسلامی است تا با حمایت گسترده از ملت‌های مظلومی چون سوریه, یمن، بحرین و میانمار حکام فاسد خود را مجبور به حمایت از آنان کرده و جلوی نابودی اسلام را بگیرند.

انتهای پیام/ب

کشتار مسلمانان در میانمار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت جوامع بین‌المللی در برابر کشتار در میانمار غیرقابل باور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..