تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین برنامه‌های حمایتی برای افزایش سطح کیفیت آموزش در مدارس دولتی

زرافشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تدوین برنامه‌های حمایتی برای افزایش سطح کیفیت آموزش در مدارس دولتیعلی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به ارتقای کیفیت مدارس دولتی که در عملکردی پایین تر از سطح میانگین کشوری ارزیابی شده اند، عنوان کرد: برنامه هایی را برای اعتلای سطح مدارس دولتی در نظر گرفته ایم تا کیفیت آموزش در مدارس افزایش پیدا کند.

وی افزود: برای بهبود سطح فعالیت های مدارس بر برخوردهایی حمایتی متمرکز شدیم تا با اتخاذ این رویکرد سطح آموزش در مدارس را ارتقا دهید.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در مدارسی که از سطح میانگین پایین تر هستند علت یابی این مساله را مورد توجه قرار داده ایم و برای رفع مشکلات برنامه ریزی می شود.

دلایل ضعف عملکرد آموزشی در مدارس دولتی

زرافشان تصریح کرد: ضعف در عملکرد گاهی ناشی از عوامل محیطی، نیاز به مشاوره برای دانش آموزان یا خانواده های آنها و مواردی از این قبیل است که  باید بستر لازم برای رفع مشکل فراهم شود.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در منطقه ۱۶تهران علت یابی برای ارتقای عملکرد مدارس انجام شد و برای حل مشکل افت نمره با بهره گیری از مشاوره این چالش رفع شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: به طور کلی نسخه واحدی برای تمامی مدارس نداریم و بنابر شرایط، راه حلی برای ارتقای کیفیت مدارس دولتی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین برنامه‌های حمایتی برای افزایش سطح کیفیت آموزش در مدارس دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..