تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت جلاد نوجوان داعشی که نظامیان را سر می‌برید +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شبه نظامیان نیروهای مدافع خلق در شمال سوریه اعلام کردند: نوجوانی که در اردوگاه های نظامی داعش آموزش دیده و اقدام به سربریدن نیروهای ارتش سوریه و مردم این کشور می کرد را دستگیر کرده اند.

در بیانیه آمده است : این نوجوان داعشی را که محمد علی موسی نام دارد در حالی که در روستای «میسلون» در نزدیکی شهر رقه زخمی شده بود، دستگیر کردند و هم اکنون در زندان نیروهای مدافع خلق بسر می برد.

بازداشت جلاد نوجوان داعشی که نظامیان را سر می‌برید +عکس

این نوجوان به سر بریدن نیروهای ارتش سوریه و کشتن شهروندان سوری و عراقی اعتراف کرده است.


بیانیه نیروهای مدافع خلق اضافه کرد: محمد علی موسی متولد سال 2002 میلادی بوده و در حالی که دانش آموز کلاس 5 بوده است به دست داعش افتاده و در اردوگاه ابو مصعب الزرقاوی که برای تربیت کودکان دولت خلافت معروف بود، آموزش دیده است .


این کودک داعشی همچنین در طول دوره های خود آموزش های لازم را برای نحوه استفاده از اسلحه های مختلف دیده و توان استفاده از آنها را دارد.


نیروهای مدافع خلق تصریح کردند این کودک بعد از طی دوره مداوا از اعمال انجام داده، پشیمان بوده و گفته است، می خواهم آزاد شوم و به روستای خودم برگردم.


داعش نوجوانان را در اردوگاه موسوم به ابو مصعب الزرقاوی آموزش می داد و از آنها برای کشتار مردم استفاده و تصاویر آنها را منتشر می کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

جلاد نوجوان داعش دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت جلاد نوجوان داعشی که نظامیان را سر می‌برید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..