تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام خودروها در جهان پر فروش‌ترند ؟ + اینفوگرافی

کدام خودروها در جهان پر فروش‌ترند ؟ + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال 1767 که نیکلاس جوزف کان فرانسوی، اولین اتومبیل را برای رفاه و خدمت به بشریت ساخت تا به امروز، صنعت خودروسازی پیشرفتی غیر قابل باور داشته، کارشناسان در سال 2007 خبر از وجود حدود 806  میلیون وسیله نقلیه موتوری را  در جهان دادند که 250 میلیون از آن تنها در ایالت متحده استفاده می‌شود.

در این میان ، خریداران خودرو در کشورهای مختلف به هر دلیل به اتومبیلی خاص تمایل بیشتری داشته اند و آن خودرو به عنوان پرفروش ترین اتومبیل در آن کشور مطرح شده است.

اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید تا بدانید چه خودرویی در چه کشوری بیشترین فروش را داشته است.

انتهای پیام/

مردم کشورهای مختلف به کدام خودرو تمایل بیشتری دارند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام خودروها در جهان پر فروش‌ترند ؟ + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..