تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مقام دوم رقابت های منطقه ای توسط هندبالیست های سنندجی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های هندبال نونهالان منطقه 4 کشور به مدت 4 روز در استان کرمانشاه برگزار شد و تیم‌های صعود به مرحله نهایی مشخص شدند.

 تیم‌های سنندج، مریوان، کرماشاه، جوانرود، همدان و ایلام دیدارهای خود را به صورت دوره‌ایی در رقابت‌های هندبال نونهالان منطقه 4 کشور برگزار کردند.

 در پایان این مسابقات، تیم هندبال نونهالان سنندج با 7 امتیاز نایب قهرمان شد، کرمانشاه و جوانرود به ترتیب جایگاه‌های اول و سوم را کسب کردند.

گفتنی است، تیم‌های کرمانشاه و سنندج به عنوان اول و دوم به مرحله نهایی رقابت‌های هندبال نونهالان کشور راه یافتند.

انتهای پیام/ م ح

پایان رقابت های هندبال منطقه ای در کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مقام دوم رقابت های منطقه ای توسط هندبالیست های سنندجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..