تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبینا کی به مبین تبدیل می شود؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  به نقل از پایگاه خبری رهپویان قم ، پدری که بعد از داشتن دودختر هم اکنون دارد پسر دار می شود ،از مسوولان خواست که کمک حال وی در هزینه های پزشکی باشند.


شنیدن این خبر شاید برای شما کمی تعجب آور باشد .چون در دنیای اخبار کشور ،کمتر به اینگونه اخبار از سوی رسانه ها توجه داده می شود،اما برای ما وخوانندگان ما این خبر خالی از لطف نبود.

مبینا کی به مبین تبدیل می شود؟


دعوتش می کنم که به همراه دختر فعلی وپسر آینده اش ، به دفتر پایگاه خبری ما بیاید تا از نزدیک با اصل ماجرا باخبر شویم.


راس ساعت 11وی را با دختر پسر بازی گوشش جلوی دفتر می بینم ،باعجله دفتر را باز نموده وپذیرای وی وکوچولوی ناز وشیطونش می شوم.


از با نمکی وشیطونی این دختر کنونی وپسر آینده هرچه بگویم ،کم گفنه ام .فقط این را بدانید که در عرض دقایق حضورش ،انگار یک زلزله 8ریشتری در دفتر ما بوقوع پیوست!


وی خود را هادی سلطانی معرفی می کند که اهل قم وبه شغل کبابی اشتغال دارد .

وی دارای دودختر ونصف است!،گفتم نصف چون دختر سوم آن در آینده نه چندان دور تبدیل به پسر خواهد شد ومبینای کنونی ،به مبین تغییر نام خواهد داد.


وی می گوید:دخترم مبینا در 20/4/1391به دنیا آمد وتا سن دوسالگی هیچ علائمی از پسر بودن نداشت.اما به تدریج حرکات وشیطانی های پسرانه خود را بروز داد وما را بر آن داشت که با مراجعه به پزشک ،اورا مورد معاینات تخصصی پزشکی قرار دهیم که پس مراجعات مکرر به پزشکان متعدد،بالاخره معلوم شد که دختر ما پتانسیل وعلائم پسر شدن را در آینده نزدیک دارد وپزشکان اعلام نمودند که در صورت انجام معالجات لازم ،دختر ما می تواند تبدیل به پسر شود وخصویات کامل تبدیل شدن به پسر را دارد وتنها نیاز به انجام معالجات سنگین پزشکی وبهره گیری واستفاده از پماد های مخصوص را دارد که این پمادها ازکشور فرانسه تهیه می کنیم.


وی ادامه می دهد:هم اکنون دوسال است که در بیمارستان فوق تخصصی کودکان تهران درحال درمان فرزندم هستم وتقریبا هرماه 7بار نیاز به مراجعه به تهران را دارم که سوای بیکاری ،متحمل هزینه های سرسام آور درمانی نیز می شوم وبه علت اینکه بیماری ودرمان فرزندم جزء بیماری های خاص نیست، لا جرم بار سنگین هزینه های درمانی فرزندم بر دوشم سنگینی می کند.

شما حساب کنید که برای استفاده از یک نوع پماد مخصوص که پزشکان توصیه کرده اند برای فرزندم از آن استفاده کنیم، ناچار شدیم که آن را از فرانسه وارد کنیم که سوای هزینه بالای خرید آن ،هزینه حمل آن را نیز پرداخت نمودیم واین هزینه های سرسام آور درمانی ،با دخل یک کارگر ساده کبابی مانند من همخوانی ندارد واز مسوولان وخیران عزیز درخواست دارم که در این زمینه مارا یاری کنند.


وی در باره تعداد افراد خانواده خود می گوید:ما یک خانواده 5نفره هستیم که دختر اولیم 13ساله دومی 9ساله وشاگرد نمونه است وسومی دختر فعلی وپسر آینده آخرین فرزندم است .


وی در مورد مبینا بیشتر توضیح می دهد ومی گوید: ما هم اکنون مراحل قانونی تغییر نام مبینا به مبین در دست اقدام داریم وتنها چند گام مانده است تا مبینا تبدیل به مبین شود.


وی در باره بازی گوشی های مبینا(که ما به عینه درحین مصاحبه با آن دست به گریبان بودیم!) می گوید:از بس مبینا مانند پسرها بازیگوش شیطانی می کند که گاها ناچار می شویم ببندیمش به ستون!


مبینا ،این کودک زیبا ودوست داشتنی با نگاه های معصومانه وسرشار از کنجکاوی کودکانه به ما نگاه می کند وهمچنان به شیطنت های کودکانه و بهم زدن وسایل دفتر ادامه می دهد .


وی درپایان از کلیه مسئولین ومردم درخواست کمک ویاری در ادامه معالجات پزشکی کودک خود می کند ومی افزاید:باتوجه به اینکه حالت کودکم جزء بیماری های خاص نیست وباتوجه به اینکه من کارگری ساده بیش نیستم وناچارم در طول ماه بارها کارم را تعطیل کنم، از مسئولان وخیرین درخواست دارم که در این زمینه کمک حالم باشند.


شایان ذکر است که شماره وی در نزد ما محفوظ است وکسانی که مایل به یاری وی هستند با شماره 09192524797 تماس حاصل نمایند.

هرگونه استفاده از این گزارش با ذکر منبع ونویسنده آن ،بلامانع است.

آخرین خبر: باخبر شدیم که بالاخره پس از ماه ها تلاش،مبینا در شناسنامه تبدیل به مبین شد .البته باید همچنان تاچند سال آینده به ادامه مراحل درمانی خود تا تبدیل شدن به مبین واقعی انجام دهد.

 گزارش از حسین کبابی

انتهای پیام/ش

مبینا کی به مبین تبدیل می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبینا کی به مبین تبدیل می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..