تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران بخش سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم سبز معرفی شدند

داوران بخش سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم سبز معرفی شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران؛ داوران بخش سینمایی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز معرفی شدند. چهار داور ایرانی و سه داور خارجی از ایتالیا، بلژیک و ایرلند داوری آثار سینمایی بخش مسابقه جشنواره و انتخاب آثار برگزیده را به عهده دارند.


داوران ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در بخش سینما عبارتند از:


***داوران خارجی

گائتانو کاپیتزی

گائتانو کاپیتزی (Gaetano Capizzi ) ازایتالیا. دبیر جشنواره معتبر فیلم محیط زیستCinemambiente با بیست سال سابقه و رییس شبکه جهانی جشنواره‌های فیلم سبز (Green Film Network)

برایونی دیون

برایونی دیون (Bryony Dunne) از ایرلند. کارگردان، برنده جایزه از پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران

ژوائو لیته

ژوائو لیته (Joao Leite) از پرتغال/بلژیک. کارگردان، عکاس و تدوین‌گر شناخته شده بین‌المللی ساکن بلژیک و برنده جوایز متعدد برای ساخت فیلم‌های مستند محیط زیستی


***داوران ایرانی

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر شناخته شده سینمای ایران است که در زمینه تهیه‌کنندگی و عکاسی و در کمپین نجات یوز ایرانی نیز فعالیت دارد. از جمله جوایز وی می‌توان تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دهمین جشن خانه سینما، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هفدهمین و بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر و جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ یانگ را نام برد.


اکبرعالمی

اکبر عالمی مستندساز، نویسنده، مترجم و منتقد سینما است. فیلم های مستند علمی و صنعتی او در زبان های روسی، ایتالیایی، فرانسه، انگلیسی، اسپانیولی، آلمانی، عربی و فارسی همگی از پژوهش ارزنده‌ای برخوردار است. در کارنامه ایشان 29 مستند ارزشمند ثبت شده است. اکبر عالمی در چندین جشنواره فیلم و عکس در ایران و جهان داور و رئیس هیات داوران بوده است.


میراسماعیل میرفخرایی

میر اسماعیل میرفخرایی دارای مدرک دکترای علوم رسانه از استرالیا و از مشهورترین چهره‌های رسانه‌های سمعی و بصری در کشور است. از جمله فعالیت‌های او ساخت بیش از 500 برنامه در زمینه مسائل علمی، طبیعت و محیط زیست بوده است. ایشان سالها در دانشگاه‌های ایران و خارج از کشور تدریس کرده و در جشنواره‌های متعدد، عضو هیئت داوری بوده است.


مانی میرصادقی

مانی میرصادقی زیست‌شناس دریایی و مستندساز است. او چندین فیلم در ارتباط با حیات وحش و مسائل زیست محیطی با تهیه‌کنندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه توسعه سازمان ملل متحد ساخته است و هم اکنون نیز در پروژه‌ای برای این سازمان در قالب برنامه حفاظت از دریاچه ارومیه در ایران مشغول به کار است.

او بنیان‌گذار سازمان مردم نهاد «آگاهی آبی» است و در فعالیت‌های مربوط به حفاظت از یوزپلنگ آسیایی بیش از 19 سال فعالیت داشته است.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز بزرگ‌ترین رویداد محیط زیستی ایران به دبیری فرهاد توحیدی 18 تا 24 شهریور ماه در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جشنواره فیلم سبز داوران سینمایی خود را شناخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران بخش سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم سبز معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..