تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم‌آذر می‌شود

اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم‌آذر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کنسرت 23 شهریور ناصر چشم‌آذر و ارکستر بزرگ ایستگاه با نام «نوستالژی»، اشکان خطیبی به عنوان خواننده مهمان حضور خواهد داشت.

خطیبی پیش از این کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها چه در قالب کنسرت - تئاتر و چه به صورت مستقل روی صحنه برده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «در روزهای آخر اسفند...»، «راک د پن» و... اشاره کرد.

ارکستر بزرگ ایستگاه متشکل از 80 نوازنده، چشم‌آذر و خطیبی را در این کنسرت همراهی خواهند کرد تا پس از اجرای 25 و 26 اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار شود.

این ارکستر به سرپرستی مهدی نوروزی، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و اساس کارش اجرای موسیقی فیلم است و دلیل آن علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند. گلناز گلزاری، مدیریت این ارکستر را بر عهده دارد و امید رجبی رهبری آن را.

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه در تالار وحدت و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار خواهد شد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشکان خطیبی خواننده کنسرت ناصر چشم‌آذر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..