تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان جویای کار ، طعمه شرکت های تفریحی و توریستی قلابی شدند

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمداسماعیل حداد رئیس پلیس Police آگاهی استان سمنان با اشاره به کلاهبرداری Fraud از جوانان در پوشش استخدام گفت: در روز‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور، افرادی با درج آگهی در روزنامه‌ها و جراید، جوانان را برای استخدام در یک شرکت تفریحی، توریستی و اقامتی فراخوان می‌کنند که بعد از واریز وجه نقد داوطلبان استخدام به حساب این افراد، بلیط‌هایی تحت عنوان یک شرکت مسافرتی برای افراد استخدام شده، از طریق پیک ارسال می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: افرادی که به خیال خود در این شرکت استخدام شده اند، پس از دریافت و فروش بلیط‌ها به دیگر شهروندان با شکایت آن‌ها مواجه شده و متوجه می‌شوند که بلیط‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته جعلی بوده و چنین شرکتی موجودیت خارجی نداشته و آن‌ها طعمه کلاهبرداران شده اند.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام شود.
حداد تاکید کرد: لازم است شهروندان در تهیه بلیط‌های مسافرتی از مراکز معتبر و دارای شناسنامه فعالیت اقدام کنند و فریب کلاهبرداری و وعده‌های فریبنده، چون ارزانی قیمت‌ها را نخورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام وقیحانه زن مطلقه در کنار مردان کثیف/ پشیمانم

ماجرای عجیب ورود 2 غاز به اتاق بازپرسی / بازپرس وحشت کرد!

زن شیک پوش دختران زیبا را شناسایی می کرد تا مدلینگ شوند/عکس های دختران آنها را به قهقرا کشاند

استخدام مارمولک به جای پلیس / این حیوان مراسم سوگند هم داشت

رسوایی یک زن در محیط کار زیر سر چه کسی بود؟/همه می گفتند فهیمه با کارفرما دوستی دارد!

اقدام زشت خواهر شوهر که غوغا به پا کرد

شیرین با دوست علی سرو سری داشت /دختر وقتی جلوی در رفت صحنه وحشتناکی دید!

اقدام زشت یک مرد در خودروهای بوشهر ی ها

وقتی برای مادرم خواستگار آمد دیوانه شدم/آن مرد وعده های عجیبی داده بود

دسیسه زشت 23 اعدامی پشت میله های زندان چه بود؟!

پلیس یک دزد را به آتش کشید+ فیلم

جزئیات حمله تکفیری ها به روحانی کاروان حجاج +عکس

فوری / زلزله نسبتا شدید در استان بوشهر

شاخ به شاخ شدن مرگبار با ماشین پلیس /در تویسرکان رخ داد +عکس 2 ماشین مچاله

خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های پاسداران با نرم‌افزار آلونک خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های پاسداران با نرم‌افزار آلونک تاثیر مد سبز و بازیافت بر صنعت مد تاثیر مد سبز و بازیافت بر صنعت مد خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های نیاوران با نرم‌افزار آلونک خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های نیاوران با نرم‌افزار آلونک عرضه گلکسی نوت 8 در آمریکا آغاز شد عرضه گلکسی نوت 8 در آمریکا آغاز شد

اخبار زیر را از دست ندهید:

وقتی برای مادرم خواستگار آمد دیوانه شدم/آن مرد وعده های عجیبی داده بود شیرین با دوست علی سرو سری داشت /دختر وقتی جلوی در رفت صحنه وحشتناکی دید! عاقبت دردناک مردی که خودروی روشن خود را در خیابان رها کرد + فیلم این مرد را می شناسید؟ / او مردم را از بازپرداخت وام نجات می دهد! + عکس 10 جراحی موفق در کارنامه جراح قلابی و کلاهبردار در ارتش! + عکس لحظه فروریختن یک ساختمان در زلزله مکزیک + فیلم استخدام مارمولک به جای پلیس / این حیوان مراسم سوگند هم داشت ماجرای عجیب ورود 2 غاز به اتاق بازپرسی / بازپرس وحشت کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان جویای کار ، طعمه شرکت های تفریحی و توریستی قلابی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..