تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت cool و cold ؛ معنی سرد به انگلیسی

تاریخ انتشار : 24 مرداد 1396

تو زبون انگلیسی برای بیان دمای پایین از دو تا واژه cool و cold استفاده میشه. هر دو واژه سرما رو بیان میکنن اما شدت سرما در این دو واژه با هم فرق داره. نسبت cool به cold مثل نسبت warm به hot هستش. خیلی از زبان آموز های مبتدی تفاوت این دو واژه رو به طور دقیق نمیدونن و ممکنه اشتباهی به جا هم دیگه استفاده کنن. حتما این ویدیو رو ببینید و اگر زمان کافی دارید متن این پست رو هم بخونید.

دانلود ویدیو تفاوت cool و cold معنی و کاربرد واژه cool

واژه cool یعنی خنک . خنک به دمایی گفته میشه که برای ما خیلی خوشاینده یا حداقل قابل تحمله! مثلا وقتی به آخرای تابستون میرسیم و یه روز که دما پایین تره میگیم « آخییییش امرزو هوا یکم خنکه » . بذارید چنتا مثال بزنم :

■ آب خنک cool water

■ هوای خنک cool weather

■ it’s a lovely cool day !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت cool و cold ؛ معنی سرد به انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..