تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است

معاون رییس جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت #گردشگری، گفت: گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، «علی اصغر مونسان» در جریان سفر به استان یزد با حضور در نشست شورای اداری این استان، اظهار کرد: دولت دوازدهم با رأی اعتمادی که نمایندگان مجلس شورای دادن چند روز گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

وی قرار گرفتن ایران در نقطه تحولی جدید را نتیجه تلاش های انجام شده در دولت یازدهم دانست و بیان کرد: این که ما از رشدهای منفی به رشدهای مثبت چند درصدی رسیده ایم، شرایطی با ثبات در اقتصاد کشور ایجاد کرده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که ثبات اقتصادی یکی از عناصر پیشرفت در حوزه های مختلف است، افزود: برنامه ششم توسعه بر اساس ثبات ایجاد شده تدوین و در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

این مقام مسئول، دو بحث تولید و اشتغال را از جمله اولویت های اجرایی دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: رییس جمهور بحث اشتغال را اولویت اجرایی تمام وزارتخانه ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه ایجاد نزدیک به یک میلیون شغل در کشور پیش بینی شده تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می گیرد.

«مونسان» در ادامه با بیان این که امر کنترل هزینه ها از دیگر اولویت های اجرایی است، اظهار کرد: ما باید از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد مولد و مردمی تغییر مسیر دهیم.

وی مردمی کردن اقتصاد کشور را یکی از تمرکزات دولت دوازدهم دانست و بیان کرد: مسئولان و دست اندرکاران باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه های تحقق اهداف دولت را ایجاد کنند.

وی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را یکی از نهادهای تأثیرگذار در حوزه مردمی کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: به ازای هر گردشگر خارجی حدود یک هزار و ۲۰۰ دلار درآمد برای کشور ایجاد می شود که نسبت به درآمد حاصل شده از نفت بیشتر است.

مونسان با اشاره به وجود ظرفیت های گردشگری متعدد در ایران، خاطرنشان کرد: برخورداری از چهار فصل زمستان، تابستان، بهار و پاییز از جمله ویژگی های گردشگری ایران است.

این مقام مسئول با بیان این که بسیاری از کشورهای دنیا با سابقه فرهنگی و تمدنی محدود عمده درآمد خود را از صنعت گردشگری تأمین می کنند، تأکید کرد: توجه به بحث صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند.

وی در ادامه مدیریت جهادی را یکی از ضرورت های اجرایی در راستای استفاده از ظرفیت های مختلف دانست و بیان کرد: شدنی است که با همت مدیران و دست اندرکاران دوره تحول گرایی را در میراث فرهنگی کشور ایجاد کنیم.

مونسان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استفاده از ظرفیت گردشگری برای ارتقا و انتقال هویت مذهبی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی به مردم دنیا باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه آداب و فرهنگ مردم ایران اسلامی از دیگر عناصر میراث فرهنگی کشور محسوب می شود، گفت: حضور گردشگران خارجی در کشور فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ دینی و اجتماعی ملت ایران به مردم جهان است.

معاون رییس جمهور بحث "شهر گردشگر" را از جمله برنامه های در دستور کار دوره جدید میراث فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: تدوین استانداردهای لازم در این حوزه و معرفی چند استان کشور به عنوان شهر گردشگر انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..