تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ زیباترین عکسهای «سلفی» را مشاهده کنید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ همزمان با موسم حج تمتع میلیونها تن از مسلمانان جهان در سرزمین وحی حاضر شده و به انجام مناسک عبادی می‌پردازند.

در این میان وجود گوشیهای هوشمند نیز یکی از حاشیه‌های حج امسال محسوب می‌شود و اکثریت زائران با در دست داشتن این گوشیها با خانواد‌ه‌های خود در کشورهای مختلف دنیا ارتباط برقرار می‌کنند.

اما یکی از جلوه‌های گوشیهای تلفنهای همراه که این روزها بیش از گذشته نمود یافته، گرفتن عکسهای سلفی است.

بسیاری از کاربران در نقاط مختلف دنیا عکسهای سلفی از خود می‌گیرند اما در این فیلم زیباترین سلفی دنیا را کنار خانه خدا مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ زیباترین عکسهای «سلفی» را مشاهده کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..