تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ فیلم برتر خارجی و ایرانی سال ۲۰۱۷ که نباید از دست داد

مطلب مورد نظر حذف شد
پایان رپورتاژ

دوستان عزیز در این پست میخاهیم به شما ۵ فیلم برتر ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم که دانلود فیلم ها و دیدنشان به شما پیشنهاد میشود

فیلم مومیایی یکی از ساخته های Alex Kurtzman که موضوعی بسیار جالب و عالی دارد این فیلم ژانری ترسناک و اکشن دارد که در مورد یک فرد مرده هست که هزاران سال زیر خاک بوده است که در ادامه توضیحاتی برایتان بازگو میکنیم.

۵ فیلم برتر خارجی و ایرانی سال ۲۰۱۷ که نباید از دست داد

خلاصه داستان فیلم مومیایی :

در خلاصه داستانی که از این فیلم ۲۰۱۷ منتشر شد امده است که یک فرد کشته شد و هزاران سال در زیر خاک ماند و مرد که بعد از مدت طولانی آزاد شد و به شهر حمله کرد که بسیار خطرناک و شر است که به جنگ زیادی بین انسان ها بین او و انسان ها دربر میگرد که تماشاییست و دیدن این فیلم را حتما به شما پبشنهاد میکنیم .

ساخته مهران مدیری که در سال ۲۰۱۷ پخش شد و یک فیلم ایرانی عالی است که در سینماهای کشور در حال اکران است و رکرد بیشترین بازدید همزمان را برای خود گرفت و نقش اصلی فیلم سیامک انصاری میباشد که تماشاییست و دیدنش را برای شما پیشنهاد میدهیم .

۵ فیلم برتر خارجی و ایرانی سال ۲۰۱۷ که نباید از دست داد

خلاصه داستان فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری :

در خلاصه داستان این فیلم و سینما که این فیلم را دیدیم بسیار عالی از نظر ساخت و کیفیت بود این فیلم یک نقش اصلی دارد و باقی نقش ها را رائیت تشکیل میدهند این فیلم تا ساعت پنج عصر وقت دارد که یک سری کار ها را انجام دهد و وقت او کم است هر چه میگذرد به زمانش نزدیک میشود این فیلم میتوان گفت تا کنون بیشترین تعداد بازیگر در سینمای ایران را داشته است .

فیلم های جدید ایرانی که در سال ۲۰۱۷ میلادی به پخش رسیدند توانستند دو بار رکرد فروش کل تاریخ سینمای ایران را بزنند اول که فیلم گشت ۲ که حمید فرخ نژاد نقش اصلی را بر عهده داشت توانست امار ارقام فروش را جا به جا کند.

و پس از مدت بسیار کوتاه فیلم نهنگ عنبر ۲ که نقش اصلیش رضا عطاران بود با سرعت بالا رکرد را جا به جا کرد و تا کنون پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران هست که هم اکنون هم در سینماهای کشور در حال اکران است که پیشنهاد میدهیم از دست ندهیدش .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ فیلم برتر خارجی و ایرانی سال ۲۰۱۷ که نباید از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..