تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیون‌و 500 هزار لیتر بنزین از تهران تحویل گرفتیم/ شهروندان نگران کمبود بنزین نباشند

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1396/06/17 شناسه خبر: 1188900

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در مصاحبه با صبح قزوین:

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت قزوین بیان کرد: روز گذشته از ستاد مرکزی تهران یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین برای رفع مشکل قزوین تحویل گرفتیم و از صبح امروز(جمعه) جایگاه‌های سوخت استان تغذیه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ تعدادی از همشهریان قزوینی عصر روز گذشته(پنج شنبه) در تماس با پایگاه خبری صبح قزوین از کمبود بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت بنزین استان گلایه کردند. 


این شهروندان گفتند: عصر پنج شنبه برای پر کردن باک بنزین ماشین خود به سه پمپ بنزین‌ در خیابان شهید بابایی، غیاث آباد و مینودر قزوین مراجعه کردیم؛ اما جایگاه‌ها تعطیل بودند و گفتند بنزین تمام شده است.

این مسافران قزوینی ادامه دادند: مسئولان جایگاه‌های سوخت درباره عدم توزیع بنزین گفتند شرکت نفت قزوین بنزین توزیع نکرده و فردا هم بنزین نیست. 

این شهروندان مطرح کردند: چرا باید مسئولان مرتبط برنامه ریزی درستی نداشته باشند و این چند روز تعطیلی را این مدلی ارائه خدمات داشته باشند؟ ما به جایگاه‌های دیگر هم در سطح شهر مراجعه کردیم و با صف‌های طولانی ماشین و مسافران مواجه شدیم؛ لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 


رضا یعقوبی رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره کمبود بنزین درجایگاه‌ها گفت: در شهریورماه به علت پیک مصرف بالا و افزایش سفرهای همشهریان مصرف بنزین افزایش می‌یابد. 

وی افزود: در ایام تابستان به علت افزایش سفرها در اکثر استان‌ها ما با افزایش مصرف بنزین مواجه هستیم و حتی هم اکنون استان‌های مازندران، قم و گیلان هم شاهد صف‌های طولانی برای استفاده از بنزین بودیم. 

این مسئول بیان کرد: استان قزوین معین برخی از استان‌های اطراف مثل گیلان و زنجان برای پخش بنزین است و طی روز گذشته به علت مصرف بالای بنزین برخی مشکلات ایجاد شد که جای نگرانی وجود ندارد و امروز این مشکل رفع می‌شود. 

وی با اشاره به تاکید استاندار قزوین مبنی بر رفع مشکل کمبود بنزین تصریح کرد: روز گذشته از ستاد مرکزی تهران یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین برای رفع مشکل قزوین تحویل گرفتیم و از صبح امروز(جمعه) جایگاه‌های سوخت استان تغذیه شد. 

یعقوبی در پایان گفت: استان قزوین جزو مسیرهای مواصلاتی در کشور است که مصرف بنزین را هم افزایش می‌دهد؛ اما به دنبال راهکاری برای رفع کمبود بنزین هستیم. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیون‌و 500 هزار لیتر بنزین از تهران تحویل گرفتیم/ شهروندان نگران کمبود بنزین نباشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..