تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف 90میلیون لیتر بنزین طی روز گذشته/ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1396/06/17 شناسه خبر: 1188898

مدیرعامل شرکت نفت استان قزوین بیان کرد: غیر از روزهای شهریورماه که با پیک مسافرت‌ها روبرو هستیم مصرف بنزین 65 میلیون لیتر در روز است؛ اما روز گذشته 90میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد؛ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شرفی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در ایام تابستان و به علت افزایش مسافرت‌ها هر ساله ما شاهد افزایش مصرف بنزین در سطح کشور هستیم. 


وی افزود: غیر از روزهای شهریورماه که با پیک مسافرت‌ها روبرو هستیم مصرف بنزین 65 میلیون لیتر در روز است؛ اما روز گذشته 90میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد؛ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است.

مدیرعامل شرکت نفت استان قزوین اذعان کرد: ترافیک ایجاد شده طی روز گذشته(پنج شنبه) در جایگاه‌های استان ناشی از حضور مسافران از استان‌های دیگر بود؛ ما از مناطق دیگر هم واردات بنزین داریم و هیچ جایگاهی تعطیل نیست. 

وی با بیان اینکه از پالایشگاه تهران بنزین دریافت می‌کنیم، گفت: ممکن است جایگاهی در استان بنزین خریداری نکند؛ اما ما به صورت اعتباری به آنها سوخت می‌دهیم. 

این مسئول بیان کرد: در زمان‌های عادی انبار شرکت نفت تا ساعت 20 هر شب فعال است اما شب گذشته تا ساعت 2 بامداد فعالیت داشت و هرمسئولی در پخش بنزین کوتاهی کند با او برخورد خواهد شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف 90میلیون لیتر بنزین طی روز گذشته/ افزایش مسافرت‌ها علت کمبود بنزین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..