تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبردار حرفه ای دستگاه های کارتخوان در میاندوآب به دام پلیس افتاد

ساعت: 11:16 منتشر شده در مورخ: 1396/06/17 شناسه خبر: 1188678

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک فرد که با استفاده از دستگاه های کارتخوان فروشگاهی از مردم کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: به دنبال مراجعه شهروندان و مغازه داران به پلیس آگاهی مبنی بر چند  فقره کلاهبرداری از دستگاه های کارتخوان فروشگاهی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی فرد یا افراد کلاهبردار انجام دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهارکرد: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیسی، یک کلاهبرداری حرفه ای در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد پس از شناسایی و دستگیری به مقر پلیس انتقال و به ۲۵ فقره کلاهبرداری از مغازه داران اعتراف کرد.

شیخ نژاد با بیان اینکه این فرد کلاهبردار اهل و ساکن یکی از شهرهای جنوب آذربایجان غربی است، تصریح کرد: ۳۰ نفر مالباخته از شهرهای ارومیه، میاندوآب، اشنویه و مهاباد در این زمینه اعلام شکایت کرده بودند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فرد مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده و نیز با تغییر رمز پیش فرض کارتخوان های خود به تاریخ و مبلغ رسیدهای خود از کارت خوان نیز دقت نمایند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبردار حرفه ای دستگاه های کارتخوان در میاندوآب به دام پلیس افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..