تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع باشکوه شهید جنجگو نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی است

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1396/06/17 شناسه خبر: 1188557

مهدی چمران، همرزم شهید حسن جنجگو در مراسم شام غریبان مادر این شهید در تبریز گفت: تشییع باشکوه شهید جنجگو فقط تقدیر از یک شهید نیست بلکه نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی بوده و دنباله ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، مهدی چمران، همرزم شهید حسن جنجگو در مراسم شام غریبان مادر این شهید در تبریز گفت: دنیای استکبار بخاطر تفکر حسن جنجگوها با ما سر جنگ دارد و ما تا آخر برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

وی در بیان عظمت شهید جنجگو، اظهار کرد: در اوایل جنگ که هنوز لشکر عاشورا شکل نگرفته بود؛ حسن جنجگو به جبهه آمد و در آن زمان شهید چمران و رهبر انقلاب ستاد جنگ های نامنظم را تشکیل داده بودند و شهید جنجگو وارد این ستاد شد.

وی ادامه داد: در آن مقطع هنوز بسیج و سپاه به خوبی سامان نیافته بودند و ارتش هم به آن صورت حضور نداشت و نیروهای مردمی از سراسر کشور بصورت داوطلب وارد ستاد جنگ های نامنظم می شدند و آموزش هایی می دیدند که شهید جنجگو هم از جمله آنها بود.

همرزم شهید جنجگو تصریح کرد: در زمان شهادت شهید چمران، شهید جنجگو مجروح بود و در منطقه حضور نداشت و بعدها با تشکیل لشکر عاشورا، این شهید به آن لشکر پیوشت و در عملیات خیبر شهید شد.

وی ضمن اشاره به رجعت پیکر شهید جنجگو بعد از ۳۴ سال و تشییع باشکوه از پیکر، بیان داشت:  تشییع باشکوه  شهید جنجگو فقط تقدیر از یک شهید نیست بلکه نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی بوده و دنباله ولایت است.

چمران افزود: ما به مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید آمده ایم تا بگوییم ما هم آماده شهادتیم و ادامه دهنده راه شهدا که همان راه امیرالمومنین(ع) و راه ولایت است؛ هستیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: درست است که ما توان نظامی و اقتدار بالایی داریم اما برابر دشمنان این کافی نیست چرا که آنها هم قدرت نظامی دارند؛ بلکه این آمادگی و روحیه شهادت طلبی و اعتقاد و ایمان ما است که  موجب می شود در مجادلات بین المللی در برابر دشمنان پیروز شویم.

چمران خاطر نشان کرد: ادامه راه شهید یعنی راه ولایت و نرفتن به راه هایی که توسط بیگانگان از خارج  بر ما تحمیل می کنند.

گفتنی است مراسم شام غریبان ام الشهید حسن جنجگو و همچنین مراسم بزرگداشت شهید جنجگو با حضور گسترده مردم و امت حزب الله تبریز در مسجد شهید شمعچیان تبریز برگزار گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع باشکوه شهید جنجگو نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..