تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس

پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس

 این راهب 120 ساله راز زندگی بلندمدت خود را عدم ازدواج کردن می‌ داند ,یک راهب هندی با 120 سال عمر تا به حال از کمک‌ هاي پزشکی بهره گیری نکرده هست یک راهب هندی مدعی شده هست که سن چندان او در گرو یک راز هست.

“سوامی شیواناندا” که در سال 1896 در شهر کلکلته هند به جهان آمده هست خود را پیرترین مجرد جهان می‌داند در حال آماده مسئولان ثبت رکورد رکوردهای گینس در حال بررسی ادعای وی میباشند “شیواناندا” که در یک خانواده بسیار فقیر در شهر کلکته متولد شد ولی شهر «بنارس» که شهر مذهبی هندوهاست را برای زندگی برگزید.

پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس

با وجود سن شگفت آور خود, او تا به حال از هیچ دارو یا کمک‌هاي پزشکی در طول زندگی 120 ساله‌اش بهره گیری نکرده هست وفقط هرروز 1 ساعت به ورزش یوگا میپردازد وی نظم و انضباط را مهم‌ترین چیز در زندگی میداند و مدعی هست که هر چیزی را با نظم و انضباط و ورزش میتوان به دست آورد.

او بر روی زمین با یک حصیر کنفی در زیرش می خوابد و با از یک آجر که بعنوان بالش از آن بهره گیری میکند به خواب می رود.وی نظم و انضباط را مهمترین چیز در زندگی میداند و مدعی هست که هر چیزی را با نظم و انضباط و ورزش میتوان به دست آورد.

پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس

این راهب 1 متر و 58 سانتی‌متری هرگز در یک تخت خواب نخوابیده و هرگز از بالش بهره گیری نکرده هست; او بر روی زمین با یک حصیر کنفی در زیرش میخوابد و با از یک آجر که بعنوان بالش از آن بهره گیری می کند به خواب می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمرد هندی 120 ساله مجرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..