تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست‌های استقلال

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال در حالى پاى به رقابت هاى ليگ هفدهم گذاشته كه در اين بين تيم آبى ها از فصل گذشته با مشكل هاى متعددى مواجه بوده است.

مشكل هايى همچون تنش اعضاى هيئت مديره با كادر فنى تا پرونده هاى دردسر ساز در فيفا كه باعث شد استقلال با حواشى مختلفى روبرو باشد.

از طرفى این دردسر ها همچنان در فصل جاری نیز با استقلالی ها همراه بود که به مصاحبه هاى هميشگى و انتقاد هاى اعضاى هيئت مديره و همچنين بحث استعفا و حضور پيدا نكردن يكى از اين اعضا كه باعث شد بارها نام استقلال سوژه زبانزد عام و خاص شود می توان اشاره کرد.

بحث استعفاى قريب از هيئت مديره و نتيجه نگرفتن منصوريان و صحبت هايى درباره بركنارى او باعث شد تا باشگاه بزرگى همچون استقلال ليگ هفدهم را با نحسى آغاز كند.

تاپ خزاعلی //////درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست های استقلال

در نهايت نام باشگاه بزرگ استقلال اين روزها با بحث استعفا و بركنارى زير سوال رفته است .بدون شك دعوا و تنش هاى اعضاى هيئت مديره با كادر فنى باعث مى شود اين تيم نتواند نتايج خوبى را رقم بزند البته اين موضوع هم نبايد ناديده گرفت كه در اين ميان منصوريان هم بارها ضعف هاى خود را مدام به ارامش نداشتن در تيم و مصاحبه برخى اعضا ی هیئت مدیره ربط داد

در هر صورت طبق گفته برخی کارشناسان معلوم نشد افتخاری چگونه میز مدیریت را در دست گرفت و از آن طرف هم مشخص نشد چرا قریب رئیس هیئت‌ مدیره شد و چرا رفت؟! طبق گفته های قریب او اعلام کرده ،استقلال 110 میلیارد بدهی انباشته و مالیاتی دارد !با این بیان جدایی قریب سه حالت می تواند داشته باشد .یکی به دلیل مسائل مالی و بدهکاری که از سوی او اعلام شده و در بخش دوم می توان به این اشاره کرد که قریب در نظر داشته افراد انتخابی خود را به راس کار بیاورد که در این زمینه موفق نبوده و مورد سوم هم که در نظر داریم بیشتر به آن بپردازیم این است که قریب از استقلال کنار کشیده چون نمی توانسته به این باشگاه کمکی کند و تنها با ماندنش در استقلال یک سال ،2 سال و یا 6 ماه صندلی را اشغال می کرده است . با این شرایط قریب تنها جای یک فرد مفید را در هیئت مدیره می گرفته و این موضوع معضلی است که در تمام هیئت مدیره های استقلال و پرسپولیس وجود داشته و صرفا هم فقط به این دلیل که این 2 تیم معروف و مطرح هستند و در سر تیتر رسانه ها قرار دارند .

تاپ خزاعلی //////درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست های استقلال

در هر صورت افراد زیادی صندلی های هیئت مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را اشغال کردند و هیچ کاری هم از دستشان بر نیامد و تنها برای اینکه سر تیتر رسانه ها باشند به این هیئت مدیره ها ورود می کنند .به هر ترتسی وزارت ورزش و جوانان باید در انتخاب هایش بیشتر دقت کند و همان طور که وزیر ورزش و جوانان مدعی می شود که ریالی از پول بیت لمال را به این 2 باشگاه نمی دهد پس باید افرادی را به راس هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس بیاورد که گره ای از این 2 تیم باز کند و به نوعی این 2 تیم را به باشگاه تبدیل کنند .

تاپ خزاعلی //////درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست های استقلال

از نطر برخی کارشناسان رفتن قریب کار خوبی بوده و درس عبرتی شود برای آنهایی که در هیئت مدیره تنها به دنبال مصاحبه و قرار گرفتن در تیتر رسانه ها باشد و این افراد نه تنها باری را از دوش استقلال بر نمی دارند بلکه باعث ناراحتی میلیون ها هوادار می شوند .هوادارانی که با باخت و هر گونه تنش استقلال و پرسپولیس آنها نیز متضرر می شوند و به همین منظور این امر باعث می شود جامعه نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

با این وجود مشکلات عدیده مدیریتی استقلال با آمدن قریب حل نمی‌شد که حالا با رفتن او استقلالی‌ها نگران‌تر شوند. چرا که استقلال سالیان سال است که مشکل بدهی دارد و این موضوع را بار ها مدیران مختلف طی سال های گذشته اعلام کرده اند .به این ترتیب با رفتن قریب مشکلات سر جای خودش باقی است و هر مدیر جدیدی که به راس باشگاه استقلال می‌آید با شوک بدهی‌های قبلی مواجه می‌شود اما با این وجود همچنان برای رسیدن به صندلی‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس سر و دست شکسته می‌شود! البته این کار از سوی برخی افراد صورت مى گيرد كه شاید خاصیت تیم‌های بزرگ و البته خاصیت علاقه به شهرت و دیده شدن به اين مساله ربط داشته باشد. با این حال آنچه امروز استقلال را آزار می‌دهد، مشکلات مدیریتی و البته فنی است.فنى از لحاظ اينكه منصوريان هنوز نتوانسته تركيب أيده آلى را براى رقابت هاى اين فصل در نظر بگيرد.

تاپ خزاعلی //////درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست های استقلال

تیمی که طبق اعلام مسئولان حداقل سالی 35 میلیارد خرج می‌کند به طور حتم سطح توقع ها را از خود بالا می‌برد و هواداران آبى پوشان با اين وضع نمی‌توانند تا سال 1402 صبر کنند.

يكى از اعضاى هیئت‌مدیره استقلال هم در صحبت های چند روز گذشته خود دوباره مصاحبه ای را انجام داد و از فراهم شدن تمامی امکانات برای کادر فنی سخن گفت و به نوعی او در واقع توپ را به زمین کادر فنی انداخت اما همه مشکلات استقلال فنی نمى تواند فنى باشد و اين باشگاه مشكل مديريتى دارد .صدالبته منصوریان نتوانسته تیم خوب و قابل تحسینی بسازد اما مدیران هم در کار خود ایراد دارند هرچند بسیاری از مشکلات مدیریتی استقلال ریشه‌ای است و فقط مربوط به امسال نمی‌‌شود.

تاپ خزاعلی //////درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست های استقلال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درس عبرت «قریب» برای صندلی پرست‌های استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..