تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمرد 34 ساله ناجی منصوریان شد!

۵۹۵۹۷۴

۵۹۸۹  بازدید

خبرآنلاین: استقلال با گل خسرو حیدری از سد گل گهر سیرجان گذشت.

خسرو حیدری در بازگشت به ترکیب استقلال زمینه‌ساز برد شیرین آبی‌ها شد تا هم استقلال به مرحله بعد صعود کند؛ و هم بخشی از فشارها از روی دوش منصوریان و ستاره‌های استقلال برداشته شود. مدافع راست آبی‌ها که غیبت چند هفته‌‌ای غایب ترکیب بود و جایش را وریا غفوری پر می‌کرد بلافاصله بعد از بازگشت به یکی از ارکان دفاعی و تهاجمی آبی‌ها تبدیل شد و گل دوم و پیروزی استقلال را هم به ثمر رساند.

در حالی که وریا غفوری هفته‌های متوالی بدون هیچ‌گونه درخششی سوهان روح هواداران استقلال شده بود و البته به تیم ملی هم دعوت شد. ملی‌پوشی که احتمالا در دیدارهای بعدی هم نیمکت نشین حیدری 34 ساله خواهد بود. وریا فاصله بسیار زیادی با روزهای آمادگی‌اش دارد و در روزهای سخت منصوریان گره‌ای از کار استقلال باز نکرده.

حیدری اما دوباره امروز نشان داد که همچنان می‌شود به سانترهای او از سمت راست اعتماد کرد و به دوندگی‌اش در رفت و آمد حمله و دفاع هم. اگرچه خسرو هم نهایت آروزهای استقلالی‌ها نیست و برای تیمی مدعی قهرمانی ستاره‌ای تاثیرگذار به حساب نمی‌آید اما وریا آنقدر بد بوده که خسرو را بتوان چهره خوب سمت راست استقلال دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمرد 34 ساله ناجی منصوریان شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..