تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان مدیون جوانان است

۵۹۵۹۷۲

۴۸۵۴  بازدید

دو بازیکن جوان استقلال در پیروزی این تیم برابر گل گهر سیرجان تاثیرگذار بودند.

خبرآنلاین: دو بازیکن جوان استقلال در پیروزی این تیم برابر گل گهر سیرجان تاثیرگذار بودند.

 باز هم جوانان استقلال در دیدار مرگ و زندگی به کمک منصوریان آمدند. علیرضا منصوریان در دیدار با گل گهر سیرجان امید نورافکن و مهدی قائدی را در ترکیب اولیه خود قرارداد و همین دو بازیکن جوان پایه گذار گل اول استقلال شدند.

مهدی قائدی دقیقه 57 با یک حرکت عرضی خود را در موقعیت گلزنی قرارداد و با یک ضربه محکم دروازه شهداد نژاد را تهدید کرد. ضربه قائدی با دفع ناقص شهداد نژاد همراه شد تا امید نورافکن در دهانه دروازه خالی از دروازه بان با یک ضربه بغل پای راست، گل با ارزشی را برای استقلال به ثمر برساند.


این دو بازیکن که از ملی پوشان جوان استقلال محسوب می شوند، گل با اهمیتی را برای استقلال و منصوریان زدند تا باز هم بازیکنان جوان در روزهای سخت به داد منصوریان برسند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان مدیون جوانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..